Testimonials
Als PR bureau zorgen we ervoor dat anderen over jouw merk of bedrijf praten.
Maar wat zeggen klanten over ons? Ontdek het in onderstaande reviews.
“Wat mij het meeste is bijgebleven, is de oprechte interesse en betrokkenheid met ons bedrijf. We kregen niet enkel antwoord op onze vragen maar er werd continu actief meegezocht naar interessante opportuniteiten die extra visibiliteit opleverden voor ons merk. Door de PR campagne hebben we een enorm bereik gehad voor de lancering van onze nieuwe design app. Daarnaast was het uitgebreide netwerk aan influencers een troef. Zo kon er meteen gericht en onderbouwd advies worden gegeven over welke samenwerkingen al dan niet interessant waren. Wat mij tenslotte ook enorm aansprak, waren Elke’s creatieve ideeën maar ook haar eerlijke en open aanpak. Ik zou Global Image absoluut aanraden als professionele partner voor public relations.”
Vanessa Bohné, internal sales
SMEG Belgium


Wat ik echt een meerwaarde vond aan de samenwerking met Global Image, is het feit dat een senior manager - met énorm veel ervaring in de interieursector - de leiding had over ons project. Het leek wel alsof Elke een integraal verlengstuk van ons bedrijf was. Dankzij haar strategische PR-campagne, hebben we een significante stijging aan bezoekers gehad in onze nieuwe concept store én op de webshop. Er werd dan ook uitstekende coverage gerealiseerd in media zoals Elle Déco, De Standaard, Weekend Knack en VT Wonen. Ook het engagement op onze socials kreeg een stevige boost dankzij de influencers die zorgvuldig werden geselecteerd en gebriefd.
Matthieu Damman, Marketing Manager
LuLu Home InteriorElke heeft de kracht om écht te luisteren naar je verhaal en daar de essentie uit te puren. Die kernboodschap weet ze vervolgens perfect te vertalen naar een succesvolle PR campagne. Artikels in onder meer Weekend Knack, L’Officiel, De Standaard Magazine maar ook regionale publicaties in bijvoorbeeld Gazet van Antwerpen, leverden niet enkel extra naamsbekendheid op maar ook meer bezoekers in mijn pop-up store waardoor ik een grotere omzet kon draaien.
Judith Van Herck, designer & founder
JUDITH LingerieEen aantal jaar geleden werkten we al samen met Global Image voor de perslancering van onze interieur pop-up in Brussel. Door het grote succes van die campagne twijfelden we geen seconde om onze PR ook op structurele basis door hen te laten verzorgen. Elke heeft niet enkel een uitgebreid netwerk aan perscontacten maar zorgt ook voor maximale media-coverage door haar pro-actieve mindset en enthousiaste aanpak
Dimitri de Vocht, zaakvoerder
FurnifiedElke levert keer op keer de meest creatieve ideeën voor pers - en influencer campagnes die ze ook succesvol weet te implementeren. Haar gedrevenheid om van elk project een succes te maken is een echte troef.
Lot Berger, Marketing Manager
No FairytalesHet is heel erg fijn om zo professioneel begeleid en ontzorgd te worden op gebied van PR & Influencer Marketing. Je merkt gelijk dat Elke super betrokken is en goed weet in te schatten wat belangrijk is voor je merk. Hier gaat ze vervolgens dan ook even enthousiast mee aan de slag. Wij hebben vanaf de eerste perscampagne meteen mooie resultaten gezien en we blijven doorgroeien!
Pim van der Sluis, oprichter
Design in BoxElke is gepassioneerd door haar werk en haar enthousiasme werkt aanstekelijk. Ze heeft maar een kort gesprek nodig om de klant of de opdracht te pijlen en vervolgens een succesvol plan van aanpak uit te rollen. Dankzij haar jarenlange expertise heeft ze een groot en sterk netwerk opgebouwd. Haar ideeën zijn geniaal, ze werkt snel en hands-on, maar drinkt soms teveel koffie. Kortom ’she runs the extra mile.
Margot Huyghe, zaakvoerster -
AttasjeeWij stelden Elke aan als copywriter én toch denkt zij verder dan wat moet. Ze wil ook echt weten wie we zijn als bedrijf om teksten in de juiste tone of voice te kunnen schrijven. Elke verdiept zich in de onderwerpen en doet dat op een efficiënte manier. Ook denkt ze proactief na over wat er nog zou kunnen passen binnen onze strategie. Ze heeft een vlotte pen en levert steeds opnieuw fijne teksten op. Door haar aanpak weet ze waar wij als bedrijf voor staan en dat is toch een heel grote meerwaarde.
Anouk Van Bavel, Marketing verantwoordelijke
Van Roey VastgoedElke heeft ons tijdens onze samenwerking laten inzien wat het belang is van een actieve en creatieve persbenadering. Mede dankzij haar enthousiaste ideeën, sterke feeling met ons merk en opvolging naar perscontacten hebben wij mooie resultaten behaald met ons bedrijf. Zij zorgde voor een continue stroom van berichten, (foto)reportages en interviews in relevante media. Opvallend waren de krachtige schrijfskills van Elke; onze persberichten sprongen er altijd uit in woord en beeld.
Mascha Beekmans, Zaakvoerster
Pure Wood DesignWat mij het meeste is bijgebleven, is de oprechte interesse en betrokkenheid met ons bedrijf. We kregen niet enkel antwoord op onze vragen maar er werd continu actief meegezocht naar interessante opportuniteiten die extra visibiliteit opleverden voor ons merk. Door de PR campagne hebben we een enorm bereik gehad voor de lancering van onze nieuwe design app. Daarnaast was het uitgebreide netwerk aan influencers een troef. Zo kon er meteen gericht en onderbouwd advies worden gegeven over welke samenwerkingen al dan niet interessant waren. Wat mij tenslotte ook enorm aansprak, waren Elke’s creatieve ideeën maar ook haar eerlijke en open aanpak. Ik zou Global Image absoluut aanraden als professionele partner voor public relations.
Vanessa Bohné, internal sales
SMEG Belgium
“Elke heeft ons tijdens onze samenwerking laten inzien wat het belang is van een actieve en creatieve persbenadering. Mede dankzij haar enthousiaste ideeën, sterke feeling met ons merk en opvolging naar perscontacten hebben wij mooie resultaten behaald met ons bedrijf. Zij zorgde voor een continue stroom van berichten, (foto)reportages en interviews in relevante media. Opvallend waren de krachtige schrijfskills van Elke; onze persberichten sprongen er altijd uit in woord en beeld.”
Mascha Beekmans, Zaakvoerster
Pure Wood Design
