PR campagne & social content

indu+ x Vincent Van Duysen

Uitdaging

Voor de lancering van Shotō, de iconische buitenkeukencollectie ontwikkeld in samenwerking met internationaal gerenommeerd topdesigner Vincent Van Duysen, staat indu+ voor een duidelijke uitdaging: het high-end Belgisch merk introduceren bij relevante design- en gastronomiepers in een nichemarkt van exclusieve buitenkeukens.

Bij een eerste persintroductie is het cruciaal dat zowel de collectie als het merk correct gepositioneerd worden, zodat de unieke esthetiek, het architecturaal geïnspireerde design en het internationaal gerichte ondernemerschap van indu+ de aandacht krijgen van een select, high-end publiek.

Sabato
Vincent Van Duysen - copyright @Piet Albert Goethals
Vincent Van Duysen - copyright @Piet Albert Goethals

Aanpak

Strategisch zetten we zowel de designcollab als de gezichten achter het merk in de kijker. Door de internationale expertise en pioniersrol van oprichters Olivier & Delphine Taillieu te combineren met het architecturaal geïnspireerde design van Shotō creëren we een gelaagd verhaal dat de eerste persintroductie versterkt.

De communicatie focust op:

  • Het iconische design van Shotō en de samenwerking met Vincent Van Duysen

  • De internationaal gerichte visie en het pioniersschap van indu+ in high-end buitenkeukens

  • De combinatie van esthetiek, functionaliteit en kwaliteit in elk modulair ontwerp.

Daarnaast ondersteunen we de campagne met een gerichte contentstrategie op social media, inclusief organische Instagram-posts en highlights rond de collectie, om de visuele impact en storytelling ook digitaal te versterken.

Le Vif

Resultaat

  • Publicaties in toonaangevende Belgische media zoals Sabato, Ideat Magazine, Feeling en Knokke Talks.

  • Sterke eerste positionering van indu+ als high-end Belgisch designmerk met internationale allure.

  • Verhoogde zichtbaarheid bij zowel designliefhebbers als gastronomie-experts.
Knokke Talks

Bronvermelding:
De bie, E. 2020.06.12. Hotspot: lulu home interior opent tweede interieurwalhalla in Brussel. geraadpleegd van www.flair.be. Goelens,T. 2020.10.07. Lulu home interior: interieurwalhalla in Brussel. Geraadpleegd van  www.feeling.be. Garré, M. 2020.05.27. Brussels Victor Horta-gebouw wordt interieurwinkel met koffiebar. Geraadpleegd van www.destandaard.be. Peeters, A. 2020.06.01. Hotspot: Decoshoppen in Brussel. Stijlvol Wonen, p.16. Leemans, J. 2020.09.30. Dappere Belgen. Weekend Knack, p.10. Annemans, N. 2020.08.01. Interieurwalhallulu. Goed Gevoel, p.135. Ginneberge, L. 2020.07.01. Lulu home interior. Elle Decoration, p.81.